Wednesday, December 1, 2010

R0CK KER ANDA??

Apa 2 r0ck??
Lu mamat and minah r0ck ker?
Rock memang kena cakap lu gua ker? 
Rock kena simpan rambut panjang ke tumit ker?
R0ck kena pakai baju carik tampal dan lubang2 ker? 
Best ker jadi r0ck? R0ck kental kena buat suara serak itik bila cakap ker?
Kena buat muka bengis setiap masa ker? 
Mamat minah r0ck x b0leh maen ngan budak2 ker?

Dapat idea ni waktu dengar Riuh Pagi Era tadi..Banyak 0rang berlagak r0ck..Setakat cakap lu gua, baju carik,muka zi0nis 2 b0ley jalan daaa... Bagi aku r0ck tu c00l... x sentiment0l, jiwang hingus!! X payah la pakai kaen buruk n wat suara baragas pas2 jerit kat seanter0 dunIa AKULAH R0CK KENTAL, SEJATI, SUCI DAN YEYYEH!! Amat huduh tahu?? Tambah lagi bila 0rang tua yang buat!! Ingat anak cucu la... Kesian mereka...Banyak pak cik2 x sedar diri..tak perasan maybe...mereka amat hudus pakai jeans k0yak kat lutut dan berambu di per0t!! T0l0nglah paham.... Sudah... Aku da nak 0ut...teng0k acc0unt nuffnang yang begitu menghampaskan lantas mengecewikan wahana mengant0k beb0la mata... Sekian,terima kasey!!

Tol0nglah...Mat r0ck x c00l.. Nak r0ck g duduk dalam gua...0k?? 

Malas Nak Komen Like Jer

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...