Tuesday, November 30, 2010

Saya BeNcI aMAt pHYsIC!!

salah siapa?? mungkinkah salah ibu mengandung? atau salah pemikir hebat zaman mat kilaw dan einstain? atau salau cikgu yang pandai? atau salah f0rmula yang membebankan minda tahap cipan maka kueh paw? kenapa banyak sangat f0rmula? accelerati0n,pascal,specific heat latern,lamda dan 'trili0n'an lagi yang masih aku x paham..penting ke kena paham? tak paham x b0ley kerja ka? aku x maw jadi engineer,arkitek atau pelukis pelan! kenapa physic wajib? x b0leh dr0p ka? arghhhhh!! banyak pers0alan bermain di sini..markah aku x lebih dari 65...kenapa?? sebab aku x suka...!! aku p0n taw jawab...sapa suka physic?? tayang sikit muka!! nak usha bhai~

meh  la t0l0ng bantu...t0langlah diriku yang sungguh hina dalam bidang ke'phisic'an ni..Add mathematic lagi menarik...!!(cakap cam sc0re jer,padahal hampas jugak!! huhu ) 2 ja...nak g sk0deng bl0g 0wang nie...j0m terjah!! hahah...terima kasey yer.
..
akhir sekali, saya memang tidak suka physic...terima kasey...

Malas Nak Komen Like Jer

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...