Thursday, December 2, 2010

AKu mASIH tAK pAHAM!!

 Sebagai penuntut baru lam dunia bl0g nie... Mana la ramai f0ll0wer... X pe x kesah g.. Aku tak pandai ngayat p0n.. Membebel pandai ah... Kengkawan aku tak minat lak s0sial netw0rk cam ni... Lagi la x dew pingikut.. Dok layan FB jer.. Sempit ah 0tak... Ni hal Nuffnang n Churp2 nie.. Teng0k kat bl0g 0wang len ada.. Aku p0n nak la jugak!! Bila dah ada... X reti lak... Sadis jadi aku nie.. Punya d0k bukak sampai ketagih la... Tapi still x masyuk2.. jap aku ada s0klan untuk dijawab!! Taik0/ sifu/ b0ggers tegar yang pahm mintak t0l0ng jawab yer... Saya budak baru belajar, kalu salah t0l0ng ajarkan... Huhuhu...

  1. Nuffnang nie x update earning ker,memang cuma ada habuk ngan butterfly dalam acc0unt aku ni?
  2. Yang Churp2 nie bila 0wang click link kita baru dapat duit ka?
  3. Apa yang buat k0wang dapat duit banyak ngan Nuffnang ni? p0st banyak kah? Ramai click ads kah? 
  4. Cuba la jawab... Aku ngah buntu nie?? Mari bantu aku yer...

Pasal duit memang aku laju n suka!! 2 yang nak taw 2... Alaaa...Hangpa suma p0n suka jugak kan? kan?
Huhuhu... Da hampir putus asa!! hampirlaa... ( 'Malam nie aku nak bukak lagi!!'dengan semangat di dalam hati).. Terima kasey!!
Malas Nak Komen Like Jer

6 comments:

  1. saya tolong jawap pe yang saya tahu
    1. earning akan dapat bila ada adv menari2 kat blog kita..kena bersabar ye..nanti dapat lah.yang pnting teruskan menulis
    2. yup.dia ada 3kategori..nak tahu lanjut layari churp2
    3. nak duit banyak, usaha pun kena banyak. kalau boleh post entry hari2 walaupun satu. post mesti ori. bab duit tue nak tahu lagi tgk kat nuffnang. ada beberapa kriteria untuk bayaran ni

    -harap dapat membantu..tulis dengan ikhlas insyaallah income akan datang kemudian

    ReplyDelete
  2. h0yeh!! terima kasey!! huhu

    ReplyDelete
  3. slh satu care nk upkn traffic..
    kne la rjin blogwalking kt blog2 laen..
    n tgglkn jejak..
    then blogger laen leh la dtg blog ni plak..
    jgn lupe..kalo kite nk org visit blog kite..
    kite pn kne visit blog org len..

    ReplyDelete
  4. duit gua pun tak masuk2.. argh..

    ReplyDelete
  5. aDihAYs: wo00....tq 4 the tips!!

    hamzah: kita serupa...kita serupa!!( dengan iringan marakas )

    ReplyDelete
  6. btol2.. rajen2 blogwalking.. the one yg boleh increase kte pnye traffic.. welcome to the blogger world ;)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...