Wednesday, December 15, 2010

Aku Tak B0leh Jadi Wakil Rakyat!!

  Salam... Tajuk gila mendalam bhai!! Haiy0 sedih aku... Kenapa?? Sebab Bl0g Baru Pilihan punya undian tu lah!! Berapa ramai yang undi aku, angkat kaki?? Teng0k berapa ramai jer angkat kaki!! Sobb...sob.. ( meleleh air mata n the geng nieyh... )
 Jangan!! Jangan kecian kat aku!! Aku lagi kesian kat aku... Tapi untuk yang dah undi tu... Terima kaseh!! Mai Penang inf0rm aku ah... Aku bawak pekena nasik kandar baekk punya!! ( bayar sendiri ah ) hehehe...
  Nampak sangat 0rang tarak percaya bebelan aku nieyh.. Macam mana nak jadi wakil rakyat nieyh.. Ish3... Tak pa.. Kita bagi seni0r- seni0r ( maksud saya disini 0rang yang lebih lanjut usianya...heheh ) menang lah 0k!! ( dusta belaka! ).. Bagi seni0r kumpulan 2.... Ganbatte, Chaiy0k2, Gudluck 0k...
   Ish! Jangan kesian aku kata... Bagi sapa yang tak undi lagi... G lah kat Bl0g Pilihan Malaysia... Tak mau bagi URL lah takut hampa kesian kat aku lak!! Hahahahhaha.. Bye!! Nak pegi jenguk lembu, itik kat fesbuk lak!! Hehehehe.. Terima kaseh ya!!

p/s: Alahh, aku baru Ribena.. Ada banyak masa lagi... Huhuhuhu...
Malas Nak Komen Like Jer

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...