Sunday, December 5, 2010

Bl0g Baru ( 2010 ) Pilihan~


  Ngehehehe... Assalamuaikum n selamat nak masuk Magrib suma.. (muka berk0bar -k0bar nak g pasar malam lepas s0lat ) huhuhu... Setelah berm00nwalking 20 minit yang lalu, aku termasuk, terbaca, terf0ll0w n tertarik la ngan Bl0g Pilihan Malaysia nieyh... Di0rang ada wat 1 kateg0ri baru iaitu Bl0g Baru Pilihan... Bl0g yang wujud pada tahun yang gemilang  2010 nieyh jer b0leh masuk... S0 aku pikir cam nak masuk la...hehehehe.. Hajat di hati sebenarnya nak bagi bl0g nie dikenali la skit... Tak kata feymes yer... Dikenali...0k?? Alang2 aku bersemangat 0ltr0men wat bl0g 2 kan...Huhuhu

  Entry 1st yang aku buat adalah pada bulan kelahiranku ( nak gitaw jugak!! ) pada September 25... Lepas balik kedai mi hailam 2 terus semangat nak wat bl0g tak taw kenapa! Waktu 2 idea tak maw datang tapi hati masih nak wat s0 entry dia tak lain tak bukan pasal kengkawan aku lah!! Tajuk p0n tak b0leh blah dan macam nak mintak sagu hati jer iaitu aku b0hsan bukan aku b0hjan atau aku teh boh...

   Nie cuma cubaan nak cuba naseb jer la..Kalau nase bek.. Yahoo!! Kalau x.. Ya tima kaseh.. huhuhu.. 2 jer lah wat masa nie.. Terima kaseh yep!! bl0pbye!!
Malas Nak Komen Like Jer

12 comments:

  1. gud luck wes. masukla, den x masuk pon:P
    uh, ramai gak mmber masuk,xtau nak sokong sape ni.hehe

    ReplyDelete
  2. Follow awakk .
    Good luck eh dear .
    Nway jom undi sy no 74 grup 2 .
    :D thanks comel

    http://budakmulutbesheng.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. http://luahan-hati-matika.blogspot.com/2010/12/jangan-lupa-undi-nombor-61.html

    ReplyDelete
  4. good luck dear..
    undi nur kump 4, no.129
    (=

    http://diaryhati-nur.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. masuk pencalonan kena usaha keras tahu? haha
    gud luck!~

    ReplyDelete
  6. Salam , jom undi tira kat bpm . nombor 215.. mekaseh ye.. suda follow :)

    Goodluck k :)

    ReplyDelete
  7. hye..all the best k :) meh dtg sini http://elyanas.blogspot.com/ nnt awk tgglkan jejak, i follow u back :)

    ReplyDelete
  8. one vote for you :)
    gud luck dear...

    vote for me..pilihan 4 no 136.. xoxo

    ReplyDelete
  9. hallu,blog walking
    follow my blog
    http://www.vnazone.blogspot.com
    keep support each other

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...