Sunday, December 5, 2010

Kenapa Lelaki Suka Perempuan Lebih Tua??

Trend kah? Fesyen kah? Eh,lupa! Asaalamualaikum n slamat pagi.. Sambung balik.. Kenapa?? Pasaipa?? ( Yang aku kalut ngat nie pehal? ) Walaupun aku masih Ribena,tapi aku pelik di sini...mengapa laki sekarang suka wanita (aceyh..) lebih tua... Aidil Zafuan, Zaquan Adha pujaanku, Andy Ekstranged, ( tadi aku ingat sekarang da lupa la pulak.. Ramai la p0k0knya...Tengsen aku ( apesal plk?? ) Huhuhu...Tak segan ker? Kalau laki tua lagi tu n0rmal la... Ish2...
  • Apa bezanyer?
  • Apa kelebihannyer?
  • Perempuan tu dah berkedut,laki dya maintain lagi...( ada can cari lain lah! )
  • Laki x matured p0n berkanan kah?? ( ceyh!! apehal )
Sebenarnya p0st nie dibuat selepas sebak menatap gambar Zaquan Adha tu...Yer la...5 tahun aku minat dia.. Tup tap tut tip nak kawen ngan orang yang paling aku suka ( konon ) Ayu Raudhah yang lebih tua.. Bukan sakit hati.. Jeles n frust ja...Huhuhu.. Dah la.. Bukan dia kenal aku p0n.. Nak m00nwalking lagi nieyh.. Bye. Sleep well kr0h kr0h yerrr... Terima kasey!!
Malas Nak Komen Like Jer

3 comments:

  1. faktor yang nakal rasa lah.."Chenta"

    "Chenta itu buta"dari mata turun ke hati..Bila dah hati menyintai seseorang itu.Faktor umur sudah tidak diambik kira..Janji bahagia..hakhakhak

    ReplyDelete
  2. Lelaki memang sukakan wanita yang nampak matured. Yang boleh jaga diri walaupun seorang diri. Lagipun perempuan berusia ni kebanyakannya bekerjaya so boleh la tampung hidup mereka berdua. Wanita berusia juga nampak lebih sifat keibuannya. Lelaki pulak mmg suka wanita yg ada sifat macam mak dia. Tak dapat dinafikan wanita berusia pun ada tarikannya tersendiri. Macam panjang pulak komen ni. Hehehe...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...