Thursday, December 9, 2010

Rev0lusi Kp0p!

Salam dan selamat pagi...Setelah berlegar-legar di bl0g 0rang baru ada m00d nak betapa kat bl0g sendiri balik.. Teng0k ramai gak j0in Bl0g Pilihan 2... Huhuhu.. ( dengan rasa tergugat di sanubari )... Meriah skit t0i ak?? Dah aku nak teruskan ngan tajuk.. Ramai gila yang start minat Kp0p nie.. Sampai ada yang tak pandang langsung la artis Malaysia.. Kalau gegurl mesti kenal ngan Super Juni0r, Big Bang, ngan ShiNee kan??  Kalau laki mesti f (x), Girls Generati0n n the geng... Aku tak minat p0n depa suma nieh.. Tapi tersangkut gak lah dengan si Si W0n, Han Geng 2... Cerita k0rea bukn maen f0fular lagi sekarang... S0, macam biasa, aku kan suka bertanya.. Nak tanya lah nie... Kenapa...

  •  Drama k0rea k0rang layan leleh2 , drama r0syam n0r leleh2 anda layan tak?
  • Lagu k0rea k0rang layan henjut2 kaki, lagu N0ralija Idris Henjut2 anda layan tak?
  • Artis k0rea k0rang layan gelek2 buntut, artis Malaysia gelek2 buntut anda layan tak?
  • Weweks k0rea pakai chantik2 k0rang layan, weweks Malaysia pakai chantik2 k0rang layan tak?
  • Laki k0rea mekap fuhh hansem k0rang layan, laki Malaysia mekap k0rang layan tak??
  • LAYAN TAK??
suju ( hensem nie guna mekap ape ah ) huhuhu
Bad b0ys.. tak mekap ah nie...sebab 2 tak hensem...huhuhu

Ngehehe... Lu pikir lah sendiri kata hincik Nabil... Kalau suma benda kita d0k s0k0ng yang 0rang luar punya, baik tukar warganegara..Pegi ja duduk ngan minah2 atau mat2 k0rea ke apa 2..( cakap cam aku tak minat jer ) Udah lah dulu buat masa nie.. Bl0bye n terima kasey yar!!
Malas Nak Komen Like Jer

1 comment:

  1. fuhhh
    nasib la kite xminat bing2 bang2 segala bagai tu.
    sokonnnnng artis mlysia..sixth sense!!
    hehe
    slm prkenalan =D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...