Tuesday, December 7, 2010

T0l0nglah Jangan Bawa Handbag 2!!!

Salam dan selamat malam.. Aceyh, macam berita la pulak!! Tajuk cam aneh jer kan? Sebenarnya lama dah nak suarakan benda nie.. Cuma asyik terlupa jer.. Maklumlah banyak hal negara yang perlu diuruskan... Hihihi.. Tak der, semenjak 2 menjak nie, aku teng0k ramai dah kaum Adam menjadi mangsa kaum Hawa.. Bukan mangsa apa, mangsa bawa handbag B0niah, Padimu n Ker0k0dil hampa lah!! Pernah buat tak kat c0w0ks hampa? Laki mana yang pernah jadi mangsa?? Hangkat hid0ng sikit nak gelak... Bukan apa... Tak dak masalah aeyh... Cuma agak lawak... AGAK la...bukan ape..

hengseng kan??
Alahai!! Chanteknyer!! ( dengan hati yang membara)
  •  Mach0ngkah lelaki kepit handbag?
  •  Mithalikah pakwe kepit handbag?
  •  Bergayakah teruna kepit handbag?
Wewwit!! S0lute ah sapew yang t0l0ng bawak dengan ikhas hati 2!! Kalau t0l0ng pegang lain cerita nie lelaki 2 yang bawak dari awal sampai ke balik s0pping uh!! Wah!! Mendalam bet0l chenta ( bak kata mr. nakal ) lelaki tu kat waweksnyer!! Jeles aku... Hahaha.. Xpe lah... Nak gi g0dek2 game kat fesbuk nieyh.. Sekian, terima kasey!!

 p/s: gegurl...cari lelaki yang b0ley kepit handbag anda taw...huhu...senang citer..cari laki yang b0leh angkut suma barang anda di samping belanja anda masa s0pping!! hahaha... nasihat ini layak diabaikan yer!! huhu
Malas Nak Komen Like Jer

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...