Wednesday, January 12, 2011

Aduh!!

Aduhhhh!!! Sakit?? Ya!! Sakit lutut? Tak.. Sakit jantung? Tak.. Sakit buah pinggang?? Ya.. Hahaha.. Tak sakit b0c0r jer... Tapi sekarang bukan sakit tu... Sekarang Sakit hati!! Sakit sanubari.. Sakit jiwa raga, bakul, besen suma ada la.. ( lebih- lebih jer nie.. ) Huwaaaaaaaaaaaaaaaa..... Sakit w0ooo... Sakit jel0us teng0k makwe Khairul Fahmie Che Mat kita yang cun melecun 2... Kenal ak sape?? Yang tak kenal meh aku t0l0ng kenalkan.. Sis Elia nama dia. Klik ah kalau nak singgah kat bl0g dia.. Aku baru jumpa tadi jer ( agak lambat disini )..

 Aicehh... Baru jer nak minat incik g0lkeeper nieh.. Teng0k- teng0k da ada makwe... Hahahaha.. ( agak fanatik di sini.. ) Dulu aku minat dia tu... Alaaa.. Dia tu.. Yang nak kawen 20 hari bulan nie tu.. Alaaa.. Kembar tu la... ha! Betul dah yang k0rang pikir tu.. Saja tak mau sebut nama.. Kecewa.. Hahaha..
 
 Walaupun demam b0la dah reda tapi aku nak gak buat entri nie.. Tak pe.. yang baca tu terima kasey sebab aku dah nak masuk maktab balik dah... SPM!! Arghhhhh!! Kena f0kus lebih.. S0 lepas nie bl0g aku nie aku update bila aku free jer la yer..  Kalau da bersawang berkulat tu harap b0leh faham... Dan untuk f0ll0wers yang membaca atau yang membaca tak f0ll0w yang dah lepas alam SPM.. Harap b0leh d0akan saya di sini agar terang hati dan tabah untuk menghadapi SPM nie ( macam nie pun ada ka?? ) Hahahaha...
 
 Dan untuk g0lkeper sepet yang hensem lagi handal dan teman seperjuangan adik kembar yang kebal lagi manch0 amat tu... Tak per la... Saya dah tak minat anda~ Hahahaha... Nak minat Muslim Ahmad lak.. Jap Muslim Ahmad dah ada makwe belum?? ( Hahaha.. ) Sure dah ada!! Tak mau jugak lah nak minat Sir Rajag0bal terus!! Kunalan ker?! 0K gak kan?? Hehehe

 Naseb baik jugak la aku jumpa bl0g makwe incik g0lkeper nie... Kalau tak... Mesti aku tak patah hati n sambung buat tugasan English nie... Sem0ga berbahagia selalu!

 Tengs f0r reading!! Hidup Muslim Ahmad!! Ehh?? Hidup Rajag0bal!! Hahahahahah
Malas Nak Komen Like Jer

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...