Monday, January 31, 2011

Ariel Si P0rnstar!!

Assalamualaikum~~ Gee~ Dah nak tid0 ker?? Tajuk gila ganas.. 18 sx ( aku p0n tak cukup umur daa..  ) Kenal ak??  Nazril Irham a.k.a Ariel. Feymes d0h!! Tak kenal b0ley g00gle cari gambar dia yer... Masuk p0n penjara dia nie.. Akhirnya.. 2 la nak buat pr0jek nak tayang- tayang.. Senyap- senyap cukup ar.. Ish3 apa nak jadi laa..

Aku minat gila k0t kat dia dulu.. Suara sedap bukan main... Dengar b0ley cair laa.. Tetiba buat lawak apa tah mamat tu.. Dah tak pepasal kena penjara.. Tah dalam penjara tu dia wat lawak ngan penjaga penjara pulak sat gi.. Tak p0n ubah haluan minat kaum sejenis pulak..Parah! Ish! Semua lelaki yang aku minat tak berjenis ka?? Cian aku kan.. Kan??

M0NYET!..MENYESAI AKU MINAT ANG TAWU! BUANG KARAN JERR!

Si Ariel tu kalau tak wat vide0 p0n dah laku rasanya.. Dah feymes apa... Ish3.. 0rang dewasa.. Pelik -pelik.. Jadi kanak- kanak 0k jer.. Kan?? Hahaha.. Tak per la.... Ariel!! Menyesal aku minat ang.. Taik ayam basi betui... Terima kasey yerr~
p/s: Lelaki....Memang..!
Malas Nak Komen Like Jer

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...