Friday, January 21, 2011

Kuciwa Lagik!!!

Assalamualaikum.. Y0 Y0 cek0d0k suma.. Apa Kab0r 0rang kamp0ng, lama sudah tak berjumpa... Aiceh, terhappy pulak.. Nie cakap tadi kuciwa.. Hah! Memang kuciwa! Sebab apa.... Apa lagi?? Zaquan Adha tu la.. G kawin ngan Ayu Raudhah buat apa?? Nada jeles habes la nie... Mana tak nya.. Aku minat dia dari memula lagi dia muncul dalam arena b0la sepa nie... sejak dia main untuk sayap kiri lagi... Dah 5 tahun k0t!! ARGHHHHH!! Sambil baling bantal busuk nama zaquan adha aku kat dinding sambil memegang gunting...

 Bape ramai dah dia tukar makwe sepanjang aku minat dia 5 tahun nie... Nie bila dah selamat dikawenkan pukui 3.30 tadi kat Al0r Setaq...Kita teng0k nak tukar lagi tak?? Ketawa nada jahat bergema disini... Bukan ada kena mengena ngan aku p0n... S0 tak yah la amik kisah... Muka p0n terserlah keplayb0yaan mamat tuh.. Hahahaha... Jeles lah nie.. Bukan aku tak puas hati apa p0n... Kita d0a la m0ga kasan0va kita nie berkekalan... Nanti makcik tua bini tu mengamuks pulak...

 0ps....Kalau ada yang menyampah baca entri aku nie mintak maap yer..Biasa la bl0g aku.. Bukan bl0g bapak kau.. Menyampah tekan butang X kat ujung tu.. S0ri la.. Agak ganas di sini.. Hahaha.. Pada pembaca.. terima kaesy saya ucapkan.. Nak pergi makan murtabak nie,,,, n nak g0nd0lkan bantal busuk tu... Gunting bersinar- sinar nie... HAHAHAHA..bye
Malas Nak Komen Like Jer

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...