Thursday, March 10, 2011

Puspa la pulak!!

Pernah dengar tak lagu puspa.. Ala ST12 tu.. Dah malas aku nak citer panjang- panjang.. Sapa tak pernah dengar meh umah aku dengar nenek aku kar0ke.. Ay0h...

kau gadisku yang cantik,
coba lihat aku disini,
disini ada aku yang cinta padamu..
kau gadisku yang manis,
coba lihat aku disini,
disini ada aku yang sayang padamu...
walau kutahu bahwa dirimu,
sudah ada yang punya,
namun kan kutunggu sampai kau mau,

Wo00..wo00..dah la tuh...
Bukan ST12 taja aku p0n!! hha.. Nak lirik penuh search kat g00gle.. nak dengar lagu.. pegi 4 shared 0k?? bye2.. tq 4 reading!!

 p/s: pic dari g00gle..xder kena mengena antara idup dan mati...maaf jika kurang senang..
 p/s/s; tq nuff bg BE.. rajin bagila lagi..hhu (-_*)
Malas Nak Komen Like Jer

1 comment:

  1. wuwuuu.. kiut gile blog awk ni.. dulu ms lagu puspa tu klua, sy dengar terlalu kerap smpi skang ni sy rs nak muntah dah kalau denga lagu tu.. ha3

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...