Sunday, April 3, 2011

Apa Jadi Kalau Mak aku Reti Fesbuk dan Blog?

Assalamualaikum.. Entri ini dibuat selepas penat ngaj0 caner nak fesbuk.. Duk setengah jam ingatkan dan siap 1 akaun tapi tanya aku pulak ' Nak bagi bes0r hurup tu caner? ' Aiy0... Nie keburukan yang mungkin terjadi bila mak aku dah pr0 IT...

1. Akan minat tahap Hagemaru dekat pacik Ben Ashaari kita..

2. Akan like kat fanpage Anuar Zain kat pesbuk..

3. Tak risau bila miss 1 rancangan sebab b0leh teng0k kat t0nt0n..

4. Akan suruh aku menc0nt0hi bl0gger Fatin Liyana n Eqbalzack yang sukseh dlm study!

5. Hari- hari akan melekat kat bel0g Mat Gebu amik resipi.

6. Mintak iPad kat ayah aku.

7. Lapt0p nie dah tak dapat kat aku..

8. Buat perniagaan 0nline sebab ramai dah gila IT.

9. Menyampah abis kat bl0gger Ayeem Ayam, Mr Nakal n Hamzah Ian sebab entri lucas belake.

10. Pengedar T0nik Hati atau Al Jabbar ( huh? )

11. Lupa nak amik aku balik sek0lah sebab d0k teng0k Y0utube

12. Bil eletrik naik mendadak..

13. Br0adband kena p0t0ng sebab ayah aku malas nak bayar dah..

14. Lewat bangun pagi sebab waktu malam d0k asyik bl0gwalking.

Huishh.. Banyak jugak la.. Lagi bayak kalau pikir lagi dalam.. Ish, tak payah lah.
Pandai masak jer p0 dah bagus.. Hehehe... Tengkiu 4 reading!
( uishh, nie bukan mak aku,amik dari g00gle ) Hehehe
Malas Nak Komen Like Jer

1 comment:

  1. hehe..
    mak TK xreti jg internet2 ni..
    klau ia reti, alamak...
    kalah TK kot sbb ia bnyk masa kt umah tu..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...