Friday, April 1, 2011

Apa Yang Kau TAK Suka hah!!

Aicehh!! Macam ganas jer.. AH, sebelum tu, ASSALAMUALAIKUM.. heheh.. Dalam hidup mesti kita ada tak suka apa- apa kan? Aku tak suka kalau...

1. Iklan lagi lama dari cerita kat tv..

2. Tak der cuti sek0lah dalam sebulan!! Asyik d0k ganti jer.. Macam es0k!! Ish!!

3. Tak der makanan kat kantin.. Semau budak l0wer f0rm telan..

4. Tak der elektrik..Lapt0p jam!! Takder fesbuk dalam sehari..

5. Br0adband ayah aku lupa nak bayar ada ke patut? Gaji dia laju je nak dibayar.!

6. Tidur ada 0rang kacau.. Rasa cam nak bagi patah jer gigi 0rang tu..

7. Suka -suki jer pangkah jalan aku.. Pas tu nak kata aku pangkah jalan dia..

8. Jalan lenggang- lenggang macam itik serenti sembelit..

9. Gelak kalah Hantu Mak Jenab balik h0stel.. Apa kau ingat seksi sagat ke gelak macam tu!!

10. 0rang yang buat- buat suka apa kita buat sedangkan dalam hati carut- carut.. Berani j0m t0m0i ah!!

S0, nak share apa yang k0rang tak suka? Mana tau tak suka bel0g aku ka, tak suka aku ka.. Dah nak teng0k James Durbin kat tv8 nie.. HAHA.. tengs 4 reading!!
Malas Nak Komen Like Jer

2 comments:

  1. itik serenti ka itik serati?
    tapi memang kalakar la jalan cam itik sembelit ni.hahahaha

    ReplyDelete
  2. Waalaikumussalam haha..same r kite =.=
    lg2 kalo time tido ade orng kaco mmg siap !

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...