Friday, June 10, 2011

DSLR ke Lomo Cam?

Assalamualaikum! Hai! Aku cuma aktif pagi-pagi dan malam -malam buta jer.. Hehehe! Maklumla penyakit tak boleh tidur menjelma semula.. Study la konon.. Hehehe..

Perasan tak sekarang nie makin ramai dok kilik DSLR? Tambah lagi keluar jenama yang baru yang bikin aku hot sebab tak berjaya nak bodek ayah aku belikan.. Ish.. Tapi ada jugak yang kilik kamera unik- unik macam LC-A, Fisheye, Diana suma nie..


Adus,memang boleh habis duit beli mendalah nie. Lomo cam nie sesuai untuk gambargrapher yang minat analog kamera la.. 1 lagi yang menambah keminatan aku dekat Lomo cam nie, gambar dia semua lawa- lawa. Unik dan menarik lagi..


Tak ker lawa tu.. Selalu jer aku mangacau Mim Jamil ( otaila ), tanya dia pasal kamera -kamera nie. Selalu jer dia suruh aku cari kat Google sendiri.. Huh! Tak pe.. Membantula jugak tu kan.. Nie aku nak yang mana nie? Lomo Cam aku nak, DSLR aku nak.. Law aku anak Datuk ker boleh jugak mintak dua- dua.. Nie kalau mintak dua- dua nie mau kena siku la jawabnyer! Huh! Takpe- takpe.. SLOW- slow kayuh. Heehehe..

p/s: Mim Jamil,banyak kamera demo ade, tak mau bagi 1 ke?
p/s/s: Sepatutnya,aku yang bagi hadiah kat ayah aku,maklumla Hari Bapa..
p/s/s/s: TENGS FOR READING.. Gambar cilok kat Google..
Malas Nak Komen Like Jer

1 comment:

  1. Maaflah. Selalu sibuk. Selalunya soalan yang orang tanya boleh dicari jawapan dia di sini www.lomography.com :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...