Saturday, June 11, 2011

Gemuk Memang Isu..

Assalamualaikum! Selamat pagi. 0K. Sekarang nak cerita pasal gemuk. Sapa suka gemuk? Semua macam.. Errr..Hmmm.. OK. Semua macam tak selesa bila dah gemuk. Perempuan lagi sensitif isu nie. Ey, kau cam tembam sikit la. Mula gelabah. Muka control habis, tapi dalam hati macam nak hempuk jer kan.

Alaa,comel pa gemuk? Serius memang comel tapi semua benda susah betul tak? Baju susah, kawan susah hape- hapela. Tambah pulak bila dapat kawan macam nie..

Ey, aku rasa aku macam dah gemuk la.. Tapi badan macam papan lapis jer pun.. Saja nak sindir cara baik la tu konon. Orang macam nie senang je.. Jumpa gaung, humban jer dalam tu. Sindir sangat.. Hello? Gemuk tanda dia bahagia. Yang kau nak kecoh tu apehal kan?

Sepesen jenis manusia lagi yang, WEI! Apasal ang makin chubby ah? Soalan macam nak kena hempuk jer kan. Aku dari tadi kira nak menghempuk jer. Kalau aku gemuk, aku mintak duit kat kau ker? HAH?!

Entri aku emo jer malam nie eh. Tak per, sorry ok. Terima kasih sudi melawat.. Jangan gundah- gulana lepak sudah...


Tengok diorang, tak gelabah pun!
Malas Nak Komen Like Jer

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...