Sunday, June 12, 2011

Ok Fine, Meraka Kalah~

Assalamualaikum! Ok, kepada bapa- bapa yang menyokong Kelantan seperti ayah aku, jangan risau anda boleh lagi menyambut Hari Bapa dengan meriah walaupun team anda kalah. Mereka sudah berusaha. Terutamanya Khairul Fahmi dan Norshahrul tu kan. Asyik jatuh berenang je Abe Shahrul kita tu. Kesian dia, mengah aku tengok. Penat pun bangkit lagi demi kita semua penyokong nie. Dan bagi Daudsu, maybe anda tak sengaja atau ter atau penat atau apa- apa lagi alasan yang boleh diterima kan.. Kalau bagi bola tu kat aku memang lagi dasyat.. Rasanya jadi macam nie jer kot.


Penyokong Kelantan memang aku salute ah. Bersemangat gila. Kat mana saja ada penyokong Kelantan. Tapi, kalau main laser tu memang tak cool lah kan. Kesian jer aku tengok keeper Terengganu tu, apa nama dia tah.. Hehehe.. Tapi aku minat jugak dia dulu. Tapi tak pa.. Korang dah menang.

Ey,cukup dulu la kan pasal bola.. Huhuh.. Sekian pasal bola..Huhuhu.. Terima kasih..
Malas Nak Komen Like Jer

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...