Monday, June 13, 2011

Sifu? The Other Khairul dan Ben Ashaari la...



Assalamualaikum.. Pagi nie, sebelum mula meng'iron' baju dan menyediakan hati dan minda nak pergi sekolah esok, aku nak cerita pasal blogger kegemaran aku.. Yang atas tu sifu kungfu panda. Nie lain. Tak ada niat nak mengetuk atau membodek, cuma pandangan jer.. Blog diorang memang aku ikut dan cerita sifu aku nie memang berjaya buat aku baca sampai habis.. ( walaupun aku rabun dan betri nak habis atau terdengat terikan dari tingkap atas yang nyaring mengatakan' MELINA! mu tak reti sekoloh ko esok...?" Tetap aku baca...

1. The Other Khairul..Aku mula baca blog dia sejak dia punya entri pasal pesanan ayah kepada anak semua tu. Aku memang cadang nak bagi link tapi tah dia jadi macam mana tah, lambat load korang cari kat Google la yep. Cerita menarik, entri pendek pun dapat ratusan komen. Syabas Inspektor Sahab!

2. Ben Ashaari. Ramai yang jadikan dia idola dalam dunia blogging nie.. Banyak betul entri dia sehari.. Banyak idea dan minat la kot.. Pageview tak payah kata la kan.. Dahsat jugak. Bukan jugak la. Memang.. Komen pun banyak.. Syabas Inspektor Sahab!

TU jer kot.. Bye.. Assalamualaikum.. Terima kasih.
Malas Nak Komen Like Jer

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...