Tuesday, July 26, 2011

Auwmm Harimau Auwmmmm!

  
Assalamualaikum.. Yeahh! Seperti tajuknya, selamat maju jaya aku ucapkan kat pasukan harimau kita.. Moga dapat kalahkan dan kempiskan perut si buncitt tuhh! Huhhh! Dasar kebuncitan!! Khairul Fahmi, Muslim GO GO CHAIYOKKK! Hahaha... Semangat jer sokong Muslim.. Tak gitu cikk Hanna Anjell ? Hehehe..

 Yang dekat- dekat dan free tu pegilah mengauumm dengan harimau- harimau kita yerr... Kami tak free nampaknyerr.. Nak gi tengok Harry Potter pun tak lepas nie nak gi mengauumm, lagilahh.. Biar gegarr kat stadium kita. Dekat Singapore dulu 1000 penonton pun tak sampai, kali nie.. Huhh, mesti penuh punya.. Jeles sungguh dengan orang yang tunjuk tiket masuk dekat fesbuk tuh.. Oiii, aku pun nak pegi jugak tau.. Takperlahh, jerit kat kedai char koey teow punn cukup la kann..

 Dan sekali lagi, aku nak ucapkan, SELAMAT MAJU JAYA kepada skuadd harimau kita.. Jangan bagi pemain import Singapura tuh bolos gol kita lagi.. Sekian, terima kasiH!

biar menang lagi yeahhh! 


 p/s:    Muslim!! Semangat Muslim! HEHE
 p/s/s: Sarah n wanie.. Jangan gaduh- gaduh.. Amirulhadi bukan anda yang punya.. Hahahaha
Malas Nak Komen Like Jer

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...