Sunday, July 31, 2011

Cik Cempaka Sari = I Want It!

 Assalamualaikum! Berkenaan dengan tajuk.. Ini mengenai banner yang ditawarkan sebagai hadiah. Tak jemput. Aku nak masuk jugak. Jumpa waktu blogwalking tadi. Aku nak ok. Baru je dalam medulla oblagata pikir nak buat. Tapi macam biasa sebab saya memang terlalu kretip, tak pernah menjadi.. Kena cerita pasal blog Chempaka Sari yeh? Saya baru jumpa blog feymes anda hari nie.. Macam mana eh?

 Ok. Blog dia kale pepel. Ada 888 follower. Aku ke 889 agaknya. Tulis entri dulu baru follow. Cerita agak best.. Aku baca 10 posing paling hot. Memang hot.. Bhaha.. Agak kiut di situ.  Boleh iklan free dengan tempoh masa 24 jam. Minat buat header n banner yang mana memang aku tak minat. Lagi? Tak tahu la.. Bcalah.. nie -nie.. Best o00. Untung untung dapat la an.. Dah la hari nie tarikh last. Baru jumpak pulak tu.. Tak sempat nak menyiasat la Cik Chempaka Sari... Sorry, Terima kasih..

 Dia suruh letak gambar sekali. Lepas aku godek- godek, gambar nie yang aku berminat. Kenapa? Mungkin esok puasa.. Sekian
Malas Nak Komen Like Jer

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...