Sunday, July 31, 2011

Sorry Seems To Be..

 Assalamualaikum! Update entri jugak pagi pun.. Tengok anda online aku pun nak jugak, mana tahu anda baca kan. Ya anda. Betul.. Memang anda si pandai. Entri nie akan jadi ringkas untuk anda. Anda tak suka cliche kan. Anda serius. Saya baca tulisan anda. Jauh berbeza dengan tulisan saya. Anda pandai, enrtri anda kadang- kadang memeningkan kepala. Tapi sebab anda berbeza jantina, yang hampir pupus di kala ini, anda ada 4000++ like. Anda jadi feymes. Untungla.


 Saya minta maaf. Bulan puasa dah dekat. Percubaan dah dekat. Saya tak mahu salah dengan anda. Jika anda ada masa selepas solat, anda doa la untuk saya. Moga saya jadi pandai macam anda. Malaikat suka orang yang mendoakan orang lain.

 Saya minta maaf ganggu anda. Serius anda inspirasi saya. Maaf bukan senang nak ucap. Tapi dengan anda saya jadi.... Jadi saya minta maaf lagi. Minta maaf lagi dan lagi. Tak ada langsung nak sakitkan hati atau hampakan anda. Saya tak akan ganggu anda lagi. Ya. Serius. Tapi, saya ingin berterima kasih. Kepandaian anda jadi inspirasi saya nak belajar. Terima kasih.

 Minta maaf, saya dah hampir migrain. Saya perlu tidur. Sata minta maaf. Terima kasih. Semoga anda terus senyum kambing. Saya suka.  Ya ini untuk anda. Nukilan terakhir melibatkan anda. Saya agak pandai tulis nie kat blog. Memang anda tidak akan baca.
Malas Nak Komen Like Jer

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...