Wednesday, December 14, 2011

Gumiho tu Aper?




 Hah,tengok ak citer Korea My Girlfriend's is a Gumiho sekarang kat TV8 uh? Gumiho tu taw ak menda apa? Tau sebut jer tak main la bro.. Mengikut sumber En Wikipedia, Gumiho atau Kumiho ni ialah musang berekor 9.. 9? Tak pernah jumpa pon.. Musang yang dah hidup beribu- ribu tahun akan bertukar jadik gumiho. Gumiho pulak bebas bertukar jadi apa saja. Yang bertukar jadi awek cun untuk menggoda laki akan makan liver depa. Sebab tuh heroin tuh dok ugut nak makan laki tuh kan.. Tah aku tak tengok pon..


 Gumiho ni kononnya makhluk yang jahat lah.. Ada yang kata dia boleh bertukar jadi pengantin perampuan sbijik- sebijut. Mak pengantin perempuan pon tak leh cam. Nak taw dia ni gumiho hanya kalau removekan baju dia.. Huih, bahaya nie.. Haih tuh jer kot.. TQ
Malas Nak Komen Like Jer

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...