Friday, February 10, 2012

PENGUMUMAN PENULIS SEKALIAN,

 Assalamualaikum. Aceceh sekali lagi tajuk di CAPS LOCK kan untuk menunjukkan kegempakkan.. Blogger dah jadi tempah tumpah curahan hati penulis tak berbayar yang mempunyai kotak fikiran yang kadang- kala lebih hebat dari penulis berbayar. ( aku ni kalau SPM sains hancus memang beralih kat bidang sastera la nampaknya ) . Kat sini aku pikir- pikir sapa yang mempunyai minat menulis macam aku jommmm, buat team jom.. Buat novel.. Aku minat, tapi bila bab novel nie jadi malas sebab berjela- jela.. So kena ada team lah.. Untung laku belakang kira janji ada orang baca, berkualiti dan benda tuh orang boleh kilik ke mana- mana dengan bangga as a favorite novel.

Aku pro tak la pro sangat tapi kena ada team lahh, novel kan.. Aku Virgorian acehh, promote lagi.. So aku tak suka berjela- jela, berrenda- renda.. Tak keh gempak kalau orang baca tulisan kita.. Lagi gempak kalau orang suka.. Lagi gempak kalau orang beli.. Aku kena set priorities nie. Ada yang nak tak? Jom la.. Semangat harimau membara dah ni..  Nak Nak???


Go ,Go Harimau!! Terima kasih.. Eh, Go Go Muslim Ahmad.. Hoo YEAH..
Malas Nak Komen Like Jer

1 comment:

  1. Assalammulaikum.
    Pendapat saya,lebih baik buat cerpen dahulu. Kerana novel ia memerlukan komitmen yang tinggi bagi menyiapkannya. Jika cerpen saya boleh jadi team anda. :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...