Thursday, April 19, 2012

Muslim Ahmad Tauke Kedai Alat Tulis


OK,OK sapa yang tak baca paper METRO, 12 Februari 2012 nie, ada kat sini nie.. Pasal Encik Muslim kite looh.. HEHEH.. Versi aku lah kan.


JIKA ANDA BUKAN ATLET APA KARIER PILIHAN ANDA?
Buat masa nie saya tak terfikir langsung tapi mungkin saya akan jadi usahawan berjaya dan menyambung perniaggan keluarga.

PERNIAGAAN APA TUH?
Perniagaan alat tulis di Terengganu. Bukan perniagaan yang besar tapi dah lama diusahakan. Jadi, mungkin saya boleh membantu mengembangkan perniagaan itu.

BAGAIMANA ANDA MELIHAT POTENSI PERNIAGAAN INI?
Mempunyai potensi sendiri sebab tak terhad pada pelajar sekolah tapi diperlukan di pejabat dan sebagainya. Mungkin saya boleh menjadi pembekal alat tulis.

PASUKAN BOLA SEPAK KEGEMARAN ANDA?
Barcelona.

PEMAIN PILIHAN?
Carles Puyol. Pemain pertahanan Barcelona memandangkan saya juga pemain pertahanan.

KENANGAN PALING MANIS DALMA PEMBABITAN SUKAN INI?
Menjuarai Piala AFF Suzuki dan lebih istimewa masa menjulang pingat emas di Laos.

TIPS YANG BOLEH DIKONGSIKAN?
Komitmen 100 peratus dalam latihan dan perlawanan yang dilakukan.

CARA MENGISI MASA LAPANG?
Bermain badminton bersama keluarga dan kawan- kawan

FALSAFAH HIDUP?
Sentiasa ingin menuju kejayaan..

SEKIAN, Teruskan menyokong Harimau- Harimau anda!
Malas Nak Komen Like Jer

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...