Saturday, July 7, 2012

SPAIN : CESC FABREGAS


 Assalamualaikum! Huaaaaa! Idea ini tercetus setelah membaca paper lama dan terjumpa gambar bekas kawan baik aku iaitu Cesc Fabregas. Dulu waktu aku duduk kat Spain, kami selalu main congkak sekali. Muahaha. Aku dari dulu lagi minat kat dia ok. So sapa yang minat kat dia tuh semua tiru aku lah. Haa, tak usah, merepek panjang, jom kita tengok bio dia.


  • Nama penuh: Francesc Fabregas Soler
  • DOB: 4 Mei 1987 ( 25 tahun )
  • Posisi: Midfielder
  • Tinggi : 1.79 m
 Hah, cerita pasal taktikal atau style dia main bola memang aku tak pandai lah kan walau aku memang tak tinggal sekalipun Euro hari tuh. Tapi apa yang aku tau dia memang cekap passing, memang selalu ada di mana- mana dan memang peka lah. Dan dia juga hadiahkan beberapa gol kat negara dia hari tuh, termasuk waktu game terakhir dan akhirnya membenamkan Itali padan muka.. Muahaha. Benci betul aku tengok Super Mario tuh.

 Ok, ok harap rindu anda pada Fabregas aka bekas kawan baik aku ini terubat, ok? Cubaan aku untuk men'google' girlfriend dia menimbulkan kekecewaan yang hampir membuat aku melupakan hasrsat aku minat dia sebab ada berpuluh nama, dan berpuluh gadis yang berbeza dan akhirnya aku give up sebab aku tak mau tengok bekas kawan baik aku ini bersikap playboy ok? Sekian terima kasih.
Malas Nak Komen Like Jer

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...